Странице

среда, 4. јул 2012.

Buhtlice sa rikotom od testa sa jogurtom


 Potrebno je:

- 500g brasna tip 400
- 100ml ulja
- 150ml jogurta
- 1 zumance
- 250g rikota sira
- 1 kasicica soli
- 1 kasicica secera
- 20g svezeg kvasca +1kasicica secera
- 100ml mleka
- oko 100g omeksalog margarina za premazivanje testa
i jos:
- 1 zumance za premazivanje
- 100g otopljenog margarina
- krupna morska so i prepeceni susam ili kim za posip

Priprema:

Prvo izvaditi margarin da omeksa i staviti rikotu u cediljku da ispusti visak tecnosti.

Izmesati brasno sa secerom i soli, pa napraviti udubljenje u testu. Ubaciti zumance i ulje pa izmesati varjacom. Dodati jogurt pa jos malo izmesati sa prethodnim. Paziti da vecina brasna ostane sa strane neumesana. Dodati kvasac koji je narastao u 100ml toplog mleka sa secerom. Sada zamesiti testo, pokriti krpom i ostaviti da se uduplira. Ovo testo malo sporije raste zbog jogurta u njemu.

Na pobrasnjenu podlogu izruciti naraslo teso pa podeliti na 8 jufkica. Razvuci malo jufkice pa 7 premazati margarinom i redjati jednu na drugu. Osma se ne premazuje i ide na vrh. Pokriti naslagane diskove i ostaviti dvadestetak minuta da odstoje da bi se lakse testo razvuklo.




Nakon toga razvuci testo u veliki pravougaonik, otprilike 60X40cm. Iseci na vece kvadrate da se dobije 20 -24 komada. Na sredinu svakog komada staviti ocedjenu u cediljki rikotu izmesanu sa dva belanca. Hvatati coskove testa i skupljati na vrhu. Prvo cetiri coska pa onda coskove koji se naprave pri skupljanju testa. Malo zavrteti na vrhu i pritisnuti prstima da se testo zalepi.
Kada se naprave loptice, svaku ovlas umociti u rastopljeni margarin pa malo okretati prstima da se obloze margarinom sa svih strana. Redjati u nepodmazanu tepsiju tako da spoj bude sa donje strane na tepsiji.
Prekriti ovlas papirom za pecenje ili folijom (da se ne bi zamazala krpa margarinom) i ostaviti da vidno naraste. Pre pecenja premazati zumancem razmucenim sa veoma malo mleka i posuti semenkama i solju. Peci 20 minuta u prethodno zagrejanoj rerni.

14 коментара:

  1. Buhtlice ♥
    Divne su, jako volim jogurtna testa :)
    Pored rikote, ja bih u fil stavila i čili, ne znam što, ta kombinacija mi se mnogo dopada :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jogurtna testa su odlicna. Ovo nisu prave buhtle ali oblikom su iste pa otud naziv. :)
      Nisam probala varijantu rikota-cili. Hvala na ideji. :*

      Избриши
  2. Odlično izgledaju, najrađe bih sad guštala u njima.

    ОдговориИзбриши
  3. Cekam u redu sa tanjiricem, nadam se da je ostala jos koja buhtlica za probu, na fotkama se vidi koliko je testo mekano i fino.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema vise. :))) Napravila sam dosta i deo zamrzla pa poklonila dvema prijateljicama po kesicu.

      Избриши
  4. Kako divno izgledaju i osjecam da su predobre. Tako meke izgledaju.

    ОдговориИзбриши
  5. Kako dobro izgledaju !! Fantastične, bilježim ovaj recept i pravim ga mojim curama kada odem u Dbk. Sve češće me traže da im pravim nešto ovako umjesto kolača, moram spomenuti da kada god im se ukažem pitaju da li im mogu napraviti Nana Anine kiflice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Branka! Puno pozdravi tvoje cure.
      Kod mene su kiflice cesto na repertoaru pa sam resila da razbijem monotoniju :))) i napravila buhtle.

      Избриши
  6. Ajme kakve su!!!! :) Što sam starija, to sam lakomija na tijesta! :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)
      Ja sam oduvek bila alava na testa, a sada jos vise samo sto ih maltene ne jedem. Ne znam da li to ide sa godinama ali nismo jedine.
      :*

      Избриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails